Master Class de Country

nMasteraclasscountry Us informem que el proper dissabte, dia 17 de juny, es farà un MASTER CLASS DE COUNTRY amb el grup Aquí Ponent Country a càrrec de la professora Rafi Vaca.

Lloc: Poliesportiu Municipal.
Horari: de 19 a 21 h
Master class totalment gratuït.

Si voleu aprendre a ballar COUNTRY … ara és el moment!

Us convidem a tothom a assistir i participar en el master class de country. Us hi esperem!

Més informació i cartell a l’agenda d’activitats: Master Class Country

L’Ajuntament d’Alfarràs s’adhereix a l’acord marc d’assegurances

alfarras_joana_arno_segona Us informem que l’Ajuntament d’Alfarràs s’ha adherit a l’acord marc d’assegurances de la Central de Compres del món local amb l’Associació Catalana de Municipis, en les cobertures de servei de mediació, defensa jurídica, responsabilitat de càrrecs electes, responsabilitat civil i patrimonial, accidents i danys a edificacions.

Aquest canvi d’adhesió en la contractació de les assegurances a través de la l’ACM (Associació Catalana de Municipis) suposarà un estalvi de 5.000 euros l’any per l’Ajuntament d’Alfarràs, respecte a les assegurances que hi havien contractades fins al dia d’avui amb altres entitats.

Alfarràs també es troba inclòs a l’acord marc d’electricitat, amb el qual es beneficia dels preus actuals des de l’1 de gener de 2017, que representen un estalvi del 10% en la factura elèctrica en relació als preus de l’anterior acord. 747 ens catalans s’hi troben adherits.

fotografia i redacció: Joana Arnó