L’Orquestra Banda Sonora i la nit del jovent d’ahir

bandasonora2017 Ball de tarda i nit amb l’Orquestra Banda Sonora

comandanttros2017 Nit del jovent amb “Comandant de Tros” amb els Dj’s Geo (Patxanga), Dj NAXX, DJ TANMA i DJ POUS, PARIX & DOSIX (ORTOPEDIK CREW)

comandanttros2017_1 Ahir, divendres a la nit, es va tornar a omplir el recinte de les Penyes amb el grup Comandant de Tros que porta les millors versions actuals i de tots els temps.

Després hi va haver un repertori força variat amb diferents DJ’S, fins ben entrades les 6 del matí.

Fotografies i redacció: joana arnó

El concert de Festa Major de Major amb la Banda de Música Roig Tardà i The Golden Big Band. Resum en vídeo

concert_roigtarda2017 Després del pregó de festes, a les 21.30 es va fer el Concert de Festa Major amb la Banda de Música Roig Tardà i The Golden Big Band d’Alfarràs, davant de l’Ajuntament.

concert_roigtarda2017_6
La Banda de Música Roig Tardà es va fundar l’any 1982 pel Lluis Díaz, i aquest any compleix 35 anys d’ençà que es va fundar. Amb el nom Roig Tardà, un nom privilegiat que identifica el nom d’una varietat d’un dels fruits més preuats al nostre poble, el préssec.

concert_roigtarda2017_1 La principal missió de la Banda de Música és vetllar pels valors humans, essencials per la comunicació entre les persones, la música ha estat el vehicle que els ha conduït i ajudat a arribar fins aquí.

concert_roigtarda2017_2 El concert de Festa Major dedicat a “Història del Jazz l’ART Estiu 2017″ va estar conduït per la periodista Laura Alcalde i dirigit pel director actual de la Banda, Jonh Dubuclet

concert_roigtarda2017_3 L’actuació d’ahir es va donar èmfasi al Jazz i el swing no va deixar a ningú indiferent.

concert_roigtarda2017_4 Al repertori musical van tocar tot un variat de peces musicals de banda, combo i big band: T’he bare necessitties, Ragtime, Tiger RAG, Glen Miller in concert, Switch in Time, entre d’altres.

Van fer una actuació excel·lent!

concert_roigtarda2017_5 Des d’aquí, volem felicitar a tots els components de la Banda de Música Roig Tardà i la The Golden Big Band per l’actuació que van oferir ahir, i en especial als 35 anys de trajectória musical d’aquesta Associació.

Felicitats!!

videoroig
Redacció, fotografies i vídeo: joana arnó

El Pregó de la Festa Major de Sant Pere 2017

pregofestes2017_1
Ahir a la tarda, va haver-hi cercavila de Festa Major amb la Banda de Cornetes, Tambors i Majorets d’Alfarràs on van fer la seva actuació davant dels porxos de l’Ajuntament amb motiu del pregó de la Festa Major de Sant Pere 2017.

pregofestes2017_0 Tot seguit, a la sala d’actes de l’Ajuntament d’Alfarràs, es va fer el pregó de Festa Major de Sant Pere 2017, aquest any a càrrec de la Sra. Dolors Serrano Rubio, Cartera Titular del municipi d’Alfarràs, amb motiu de la seva jubilació.

pregofestes2017_7 La Dolors va explicar que l’any 1981 es van establir com a carters del poble el seu marit i ella i que van tirar endavant l’oficina dins dels mitjans que podien, en aquells anys. La Dolors és nascuda a Rubí, però que ella es considera, després de 37 anys, un més del poble. Va agraïr el ven acollida i recolzada que s’ha sentit sempre per part del poble d’Alfarràs.

La Sra. Dolors Serrano, ha estat cartera titulada al poble d’Alfarràs durant 37 anys, exactament.

pregofestes2017_3 Va estar un pregó entranyable on molts dels assistents no podien contenir l’emoció mentre la Cartera feia el seu discurs.

pregofestes2017_2Durant el pregó, la Sra. Dolors va estar acompanyada de la seva família i de tots els veïns i veïnes d’Alfarràs, que van voler saludar i felicitar personalment a la que va estar la seva cartera.

pregofestes2017_4La Dolors va signar el llibre de firmes de l’Ajuntament d’Alfarràs, amb aquestes paraules; “Dono les gràcies a tot el poble per haver-me acollit i ja em considero una més de vosaltres, moltes gràcies”

pregofestes2017_5L’Alcalde d’Alfarràs, Kleber Esteve, li va fer acte d’entrega d’una placa commemorativa en homenatge a la seva trajectòria professional durant aquests darrers 37 anys, com a cartera del poble, un ram de flors, i una escultura que porta el nom del poble d’Alfarràs.

pregofestes2017_6 La Dolors va agrair a l’Alcalde, al consistori de l’Ajuntament i al poble, haver-la convidat al pregó de Festa Major d’enguany.

Des d’aquí, desitgem moltes felicitats al Sra. Dolors Serrano en aquesta nova etapa de la seva vida.

L’Alcalde d’Alfarràs, va agrair l’assistència de l’Alcalde d’Ivars de Noguera, del Primer tinent alcalde d’Almenar, a la Directora de l’Escola Pinyana i Escola Agrària d’Alfarràs, als regidors de l’Ajuntament i els veïns del poble per la seva assistència a aquest acte.

Fotografies i redacció: joana arnó