Concert i ball de nit amb l’Orquestra Tarantella i la nit de marxa jove.

ballnit Concert i ball de nit amb l’Orquestra Tarantella i la nit de marxa jove.

Ahir al vespre la festa va continuar amb el concert i ball de nit, amb l’orquestra Tarantella a la Plaça Sant Pere d’Alfarràs.

ballni1t Al recinte de les penyes van engegar els motors amb nit de MARXA JOVE amb el primer grup de versions LA CONTRABAND.

ballni1t2 Després hi va haver una selecció de música patxanga, comercial, techno i hard techno amb els DJS XAVIG., SARA KRIN i SHÄDELL. Des de les 3 de la matinada i fins passades les 9 del matí, el jovent ha pogut gaudir d’una nit de marxa de debò!!!

ballnit5

Animació infantil SAC ESPECTACLES i HOLI FESTIVAL

animacio Grup d’Animació infantil SAC ESPECTACLES amb “Els cuiners”

animacio2 Continuant amb el programa de festa major, ahir a la tarda i davant de l’Ajuntament, no hi va faltar el punt de diversió per als més menuts.

animacio3 El grup d’animació infantil, va fer riure i participar una bona estona als més menuts de la casa. Titelles i pallassos van estar els encarregats d’animar la funció.

animacio4 Expressions plenes de rialles i sorpresa, al mateix temps, mentre Els cuiners, feien la seva actuació

HOLI FESTIVAL

HOLLI2 El recinte de les penyes s’omple de color amb el HOLI FESTIVAL.

HOLLI1 El jovent i una pluja de colors en pols, va posar color al rostre i tot el cos en general de pares, mares i la resta de jovent.

HOLLI3 Fotos i més fotos, per veure i comparar quina és més colorida!!!

HOLLI4 S’ho van passar genial!

El Holi és un festival d’origen religiós que se celebra principalment en l’Índia i altres països en els quals habiten grans comunitats Hindús com a Nepal,Sri Lanka, Malàisia, Sud-àfrica o Regne Unit. L’esdeveniment es coneix també com el Festival de Primavera, ja que celebra el final de l’estació hivernalen l’última lluna plena del mes, que normalment coincideix amb finals de febrer o principis de març.

La Festa del Reciclatge a l’Escola Pinyana d’Alfarràs

freciclatge2017_2 Ahir al matí, l’Escola Pinyana d’Alfarràs va celebrar la festa del reciclatge que es va dur a terme al pati de l’Escola en motiu haver estat els guanyadors, entre 36 municipis participants, en la campanya “Reduir, Reutilitzar i Reciclar et fa gran!”, organitzada pel Consell Comarcal del Segrià.

freciclatge2017_1 L’Escola ha col·laborat amb l’Ajuntament en la campanya de sensibilització mediambiental, en relació a la recollida selectiva, engegant el projecte interdisciplinària amb el lema “Preparats, llestos, … reciclem!”. Van treballar durant tot l’any vers a aquest projecte realitzant moltes activitats i treballs, LIDPUD i el dia portes obertes, van estar un dels exemples de les exposicions de tot aquest projecte.

freciclatge2017_2 El pati de l’escola es va omplir de públic, pares, mares, nens que van voler participar en els jocs i activitats que es van preparar relacionades amb el reciclatge.

Es van fabricar jocs com el mikado, bitlles, twister, joc de punteria, memory. També van fabricar moneders fets amb capses de brics i bijuteria, polseres i collarets, fetes amb les tapetes obre-llaunes.
Petita galeria fotogràfica d’alguns dels jocs i activitats que es van fer reciclant… Feu clic a sobre de la imatge per ampliar-la

Representants de l’Agència de residus de Catalunya, van repartir butlletes informatives sobre la recollida selectiva.

freciclatge2017_5 A la festa es va fer el sorteig d’una bicicleta.

freciclatge2017_4 Imatge de la guanyadora.

freciclatge2017_3 A l’acte hi va assistir l’alcalde d’Alfarràs, Kleber Esteve, la Vicepresidenta del Consell Comarcal del Segrià, Rosa Caselles, i regidors de l’Ajuntament on van agrair i felicitar a l’escola Pinyana per la col·laboració i resposta a la demanda, per part de l’Ajuntament, amb els seus projectes en la sensibilització ambiental.

Redacció i fotografia: joana arnó