Pregó: Associació de Mestresses de Casa

web_ebando L’Associació de Mestresses de Casa comunica a tot el públic en general, que el viatge que tenien programat per al dia, 15 de juliol de 2017, s’ha suspès per falta d’assistents. Disculpeu les molèsties.

Arrenca l’escola d’estiu amb un grup de 20 nens

nescolaestiu_2017 Aquesta setmana passada, va arrencar l’escola d’estiu amb un grup de 20 nens i nenes.

Durant la primera setmana, han estat força distrets. Han realitzat diverses sortides i excursions, a peu i amb bici. Una de les primeres sortides que van organitzar, va ser la visita la piscifactoria Santa Anna. A la piscifactoria van poder conèixer, de més a prop, la famosa truita irisada, com creix i s’alimenta fins a arribar a l’edat adulta.

L’altra sortida que van fer en bici, va ser al poble del costat, a Ivars de Noguera.

Petit resum fotogràfic

Durant els altres dies, no hi han faltat els jocs ni la visita i remullada diària, a les piscines municipals.

Imatges facilitades pels monitors de l’escola d’estiu: la Isabel i el Pol.