Dijous 20 de juliol – Festa aquàtica a les piscines municipals 2017 amb el programa Nereu Salut

nfestanereu2o17_segon El proper dijous dia 20 de juliol, de 16:00 h a 19:00 h, se celebrarà la Festa Aquàtica amb diverses activitats, organitzades dins del programa Nereu.

La festa es durà a terme a les piscines municipals d’Alfarràs amb inflables i altres activitats.

El programa Nereu Salut, té com a objectiu la lluita contra el sendentarisme infantil, el sobrepès i l’obesitat, i se centra en famílies, nens/nenes que reuneixin aquest perfil.

Uns convidem a tothom a gaudir de la festa del programa Nereu, a les piscines municipals d’Alfarràs. Us hi esperem!!!

Consulta el cartell de les activitats a l’agenda: Festa aquàtica

Pregó: funeral i enterrament

web_ebando Es comunica que demà dimecres dia 12 de juliol de 2017, a les 11 del matí, se celebrarà el funeral i enterrament de la sra. ROSA MERCÈ ARIÑO (la Rosita de l’estanc). Tanatori d’Alfarràs.