Missa en honor al patró d’Andaní , 9è campionat de botifarra i bicicletada

fandani2017_31Seguint amb el programa d’actes de la Festa Major de Sant Llorenç d’Andaní, aquest matí a les 9.15 h s’ha iniciat el primer acte del dia amb una bicicletada popular amb la col·laboració d’Alfaventur.

fandani2017_32 Més d’una vintena de ciclistes s’han concentrat a la plaça d’Andaní per iniciar el recorregut fins al Pantà de Santa Anna.

fandani2017_30 Tot seguit, han anat arribant els participants del 9è campionat de botifarra. Després d’acreditar-se totes les parelles que concursaran, l’Associació Som d’Andaní, ja tenien l’esmorzar de campionat de botifarra a punt per a tots els participants. En acabar, s’ha donat pas a l’inici del 9è campionat de botifarra de Festa Major d’Andaní amb més de 32 participants.

fandani2017_33 A les 12.00 h s’ha celebrat la Missa Solemne en honor a Sant Llorenç, patró d’Andaní. La missa ha estat oficiada per mossèn Joan amb les veus d’alguns components del grup musical Crash!. A la missa també hi ha assistit l’alcalde i regidors de l’Ajuntament d’Alfarràs.

fandani2017_34 En acabar el campionat, s’ha fet l’entrega de premis del 9è CAMPIONAT DE BOTIFARRA Festa Major d’Andaní.

fandani2017_35El regidor de festes, Angel Moreno, i un representant de l’Associació “Som d’Andaní”, José Gómez, han fet l’acte d’entrega dels trofeus als finalistes.

fandani2017_36 Els primers classificats, han estat el Sr.Antonio i el Sr. Arturo.

fandani2017_37 Els segons classificats, han estat el Sr.Àngel i el Sr. Josep.

fandani2017_38Els tercers classificats, han estat el Sr.Joselet i el Sr. David.

fandani2017_39

Redacció i fotografies: joana arnó

Andaní continua la festa amb l’orquestra Madison Group, Batukada i Dj GEO

festandani2017_20 Seguint el programa de Festa Major d’Andaní, al vespre, va continuar l’ambient nocturn amb la sessió de ball de nit amb l’orquestra Madison Group.

festandani2017_22L’orquestra Madison Group amb el seu repertori musical, va fer passar una vetllada molt agradable.

A la mitja part i després del ball, es va donar pas a l’actuació del grup de Batucada amb BATUKADA. (feu clic a sobre de les imatges per ampliar-les)

Aquest grup de joves vam omplir d’energia la plaça de la vila, on molts dels assistents, no van deixar de ballar seguint el bon ritme que van despendre el soroll dels tambors i la resta instruments. Va ser únic …

festandani2017_21 Anava avançant la nit i la música omplia la plaça d’Andaní amb molta animació.

festandani2017_27Després i seguint la tradició, hi va haver llangonissada popular.

festandani2017_28 L’actuació del DJ geo va tancar el programa d’actes d’ahir dissabte.

Redacció i fotografies: joana arnó