Es busca el propietari o família adoptiva per aquest gos

gossetoctubre17 Aquest gos s’ha trobat pels voltans d’Alfarràs.

Es busca el seu propietari o una nova família per l’adopció.

Si voleu un animalet de companyia, podrà ser adoptat.

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb el departament de Medi Ambient de l’Ajuntament a: mediambient@ajuntamentalfarras.cat

Dimecres 11 d’octubre vine a donar sang

noticiasang2017El Banc de Sang i Teixits és el responsable únic de subministrar sang a tots els centres sanitaris, públics i privats, de Catalunya i de la vetllat per mantenir suficients estocs estables durant tot l’any.

Per aquest motiu s’organitzen més de 80 campanyes de donacions cada setmana, per tal de poder donar cobertura al total de la població catalana.

Per tot això, l’Ajuntament d’Alfarràs col·labora amb el Banc de Sang i Teixits en l’organització d’una campanya de sang que tindrà lloc aquest proper dimecres, dia 11 d’octubre, a la Sala d’Actes de l’Ajuntament d’Alfarràs de 19 h a 22 h.

La donació de sang és un gest de civisme i de responsabilitat vers el conjunt de la societat. Els experts pronostiquen que en 10 anys, la demanda de sang a Catalunya s’haurà incrementat notablement i més si tenim en compte que 1 de cada 10 persones que entren a un hospital necessita sang.