310 persones han participat aquest dissabte a la Caminada Solidària i Recaptació d’Aliments, que organitza per tercer any consecutiu l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Alfarràs

ncaminadasolidaria2017 Més de 300 persones han participat en la 3a Caminada Popular d’Alfarràs que organitza cada any l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Alfarràs amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alfarràs, Obra Social La Caixa i diverses empreses (Plus Fresc, Alfaventur, Càritas Alfarràs, Fruita al punt Bio, Banda de Cornetes i Tambors) i de voluntaris, entre ells membres de l’Associació.

ncaminadasolidaria2017_1 Enguany, la caminada també formava part de la campanya adreçada als més necessitats i els diners recaptats es destinaran, en especial, als Serveis Socials del poble, a les persones grans més vulnerables i necessitades.

El recorregut, de 5 km de llargada i que s’ha passat per diversos punts del municipi, ha tingut la sortida i l’arribada a la Plaça Sant Pere d’Alfarràs. Hi ha hagut participants de totes les edats, i molts també, han aprofitat a fer la caminada amb les seves mascotes. Prèviament, tots els participants han passat a recollir els dorsals, les samarretes i a fer la col·laboració voluntària en la recaptació d’aliments.

ncaminadasolidaria2017_3 En finalitzar la caminada, tots els participants han rebut sucs naturals, xocolata i coca per a tothom.

ncaminadasolidaria2017_2 Els més menuts han pogut gaudir dels inflables que s’han instal·lat a la Plaça Sant Pere.

En aquesta tercera edició destaquem com a novetat, la samarreta solidària, que s’ha posat a la venda per totes aquelles persones que hi han volgut participar. El cost de fabricació d’aquestes samarretes ha estat subvencionat per unes 20 empreses de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Alfarràs.

Aquest any s’ha aconseguit la recaptació d’uns 1000 quilos d’aliments, 930 euros que dóna l’Obra Social La Caixa pel total d’inscrits a la caminada i 600 euros per la venda de 120 samarretes solidàries que aniran destinats a Càritas d’Alfarràs i als Serveis Socials del Poble.

Podeu veure totes les fotografies de la 3a Caminada Solidària en aquest enllaç:
Galeria de Fotos 3a Caminada Solidària

Des d’aquí volem fer arribar un agraïment públic a tots els participants, entitats, voluntaris i empreses col·laboradores, que s’han unit i implicat a sumar esforços per aquesta causa.

Redacció i fotografies: joana arnó