25 de novembre, Dia Internacional de la Violència envers LES DONES

ndona2017 Amb motiu d’aquest “DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES”, l’Ajuntament d’Alfarràs des de la regidoria de la Dona i amb la col·laboració de l’Institut Català de les Dones del Consell Comarcal del Segrià, ha organitzat un programa d’actes pels propers dies, 22 i 23 de novembre, a la Sala d’Actes de l’Ajuntament, per deixar constància del compromís social amb aquesta lluita.

Dimecres, 22 de novembre:
18.30 h Lectura i manifest per a l’eliminació de la violència envers les dones, a càrrec d’Immaculada Fernández, Regidora de la Dona de l’Ajuntament d’Alfarràs.
18.45 h Taller educatiu sobre “Eliminació destereotips a la infància” a càrrec d’Anna Lloret, Psicòloga del SIAD.
Lloc: sala d’actes de l’Ajuntament.

Dijous, 23 de novembre:
18.30 h Projecció de la pel·lícula “Te doy mis ojos”.
Lloc: sala d’actes de l’Ajuntament.

En acabar, encesa d’espelmes i minut de silenci en memòria de les víctimes de maltractament i rebuig a la violència masclista.
Lloc: davant de l’Ajuntament.

Podeu consultar el programa d’actes complet a l’agenda d’esdeveniments: Programa 25 de novembre de 2017

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a la Eliminació de la Violència contra les Dones. Es va elegir precisament el 25 de novembre per a commemorar el violent assassinat de les tres germanes Mirabal (Patricia, Minerva i Mª Teresa), conegudes també com “Las Mariposas”, tres activistes polítiques assassinades el 25 de novembre de 1960 en la República Dominicana.