voreresrehabilitaciobisL’Ajuntament comunica a tothom interessat que es pot consultar el Projecte de les obres de rehabilitació de les voreres del carrer Nou d’Alfarràs, entre els números 8-30 i 19-31.

Podeu consultar el projecte d’obres al següent enllaç de la pàgina web de l’Ajuntament d’Alfarràs:
Projecte de les obres de rehabilitació de les voreres del carrer Nou entre els números 8-30 i 19-31, d’Alfarràs.

El termini per a presentar al·legacions finalitza el 29 de desembre de 2017.

Cloenda Segrià Corals

CC Segria cloenda 2017 cartell En commemoració als 150 anys del neixement del Compositor Enric Granados, el proper 3 de desembre, es farà la cloenda del cicle Segrià Corals, organitzat pel Consell Comarcal amb col·laboració de la Diputació de Lleida.

Concert a càrrec del Cor de Cambra de l’Auditori Enric Granados.

Cantada de dos peces de Josep Lluis Guzmàn i Antic, a càrrec del Cor del Segrià.

Entrada gratuïta.

Més info: www.segria.cat