Ahir Alfarràs va celebrar l’arribada dels Reis Mags d’Orient, la nit més màgica i esperada de l’any.

Alfarràs s’omple de màgia amb l’arribada dels Reis Mags d’Orient

nreis18L’arribada dels reis Mags d’Orient és la nit més màgica i esperada de l’any.

nreis18_1 Els carrers del poble vam viure un autèntic espectacle reial, ple de llums i colors, amb les carrosses reials acompanyades de ses majestats amb el seu seguici.

nreis18_2 La cavalcada va començar a quarts de sis de la tarda, des de les instal·lacions del Poliesportiu, fins a arribar una de les parades més especials de la Cavalcada, la Residència Pinyana d’Alfarràs.

nreis18_3 Tots els avis els van esperar amb molta il·lusió. A cap d’ells els hi va faltar un bon grapat de caramels …

nreis18_5Tot seguit, es va continuar el recorregut des d’Andaní, on van desfilar acompanyats de la Banda de Cornetes, Tambors i Majorets d’Alfarràs, fins a arribar a l’església de Sant Nicolau, on van repartir tots els regals dels nens i nenes d’Andaní.

nreis18_10 En acabar, van continuar el recorregut pels carrers del poble, on s’hi va aplegar força especiació. Els caramels no paraven de saltar des de les carrosses reials.

nreis18_6 A continuació, l’alcalde d’Alfarràs i regidors de l’Ajuntament, van fer l’acte de benvinguda i lliurament de les claus del poble a Ses Majestats a la Sala d’Actes de l’Ajuntament.

nreis18_7

Tot seguit, el seguici reial, es va dirigir a l’església d’Alfarràs a orar al nen Jesús.

nreis18_8 Es va continuar el recorregut reial, fins a arribar al Poliesportiu Municipal, on es van acabar de repartir tots els regals que els patges reials ja havien dipositat a la seva arribada.

nreis18_9 Mentre s’anaven descobrint els regals, es va anar repartint xocolata i coca per a tothom.

Emocions, alegria, plors, cares de sorpresa, però sobretot il·lusió, és el que es va viure, ahir al vespre, per part dels més menuts i no tan menuts, mentre desfilava la comitiva reial.

Tot seguit, us deixem un petit recull fotogràfic

Redacció i fotografies: joana arnó