Convocatòria pel lloc de treball de la taquilla de les piscines municipals 2018

L’Ajuntament d’Alfarràs comunica que avui dilluns dia 21 de maig, s’han publicat al web de l’Ajuntament les bases i la convocatòria pel lloc de treball de la taquilla de les piscines municipals 2018. Tots els interessats poden presentar la sol·licitud a l’Ajuntament d’Alfarràs fins al proper dia 5 de juny de 2018.

Podeu consultar l’anunci a e-tauler: Aquí

Premi Pica d’Estats – El periodista Jose Lorenzo guanya la 29è Premi Pica d’Estats al millor treball de Ràdio

Jose Lorenzo Tren dels Llacs 2 El periodista Jose Lorenzo guanya la 29è Premi Pica d’Estats al millor treball de Ràdio

El reportatge Camins de Ferro d’EMUN FM Ràdio narra, amb tot detall sonor, l’experiència del Tren dels Llacs

El premi al millor treball de Ràdio, dotat amb 5.000 €, ha estat per a a Jose Lorenzo Díaz pel programa “Camins de Ferro. L’aventura del Tren dels Llacs””, emès el 21 d’abril de 2017 per Emun FM Ràdio. El reportatge se centra en el Tren dels Llacs, recorregut turístic i paisatgístic entre Lleida i la Pobla de Segur orientat bàsicament al turisme familiar. Per mitjà de diversos testimonis anem descobrint els atractius que ofereix la línia que uneix la ciutat de Lleida amb el Pirineu, la seva història i la seva transformació en ruta turística. El reportatge guardonat transmet a l’oient els efectes sonors que els passatgers escolten durant el seu viatge, mentre anem descobrint l’atractiu del paisatge singular a través de l’experiència dels usuaris en el recorregut per les comarques del Segrià, la Noguera i el Pallars Jussà i el seu pas pels embassaments de Sant Llorenç, Camarasa, Cellers i Sant Antoni, vorejant el riu Noguera Pallaresa i travessant els impressionants congostos de Terradets i Collegats.

Jose-Lorenzo-Tren-dels-Llacs-22 El Saló de Plens de la Diputació de Lleida va acollir, el dissabte 19 de maig, la cerimònia de lliurament del 29è Premi “Pica d’Estats” de Premsa, Ràdio, Televisió i Internet. L’acte ha estat presidit pel president de la corporació, Joan Reñé, acompanyat del vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich; el vicedegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya i president a la demarcació de Lleida, Rafa Gimena, i el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, i ha comptat amb la presència, entre d’altres, dels autors guardonats en les diferents categories del certamen i diversos membres del jurat.

Jose-Lorenzo-Tren-dels-Llacs-1[2]En menys d’un mes, l’equip d’EMUN FM Ràdio ha rebut tres guardons. El Premi Ràdio Associació per la Cobertura dels esdeveniments de l’1 d’octubre amb les emissores de La Xarxa, el Premi Ràdio Associació a la Inclusió pel programa Asteroide B612 del Matí ImPonent amb els companys de Sant Joan de Déu Terres de Lleida i el Premi Pica d’Estats de Ràdio per Camins de Ferro.
EMUN FM Ràdio, el 2013, va guanyar la 24à edició del Premi Pica d’Estats pel programa Toquem el dos.

emun

Pilates, tonificació i cardio – Operació Bikini 2018

Tonificat i posat en forma en un espai obert i tranquil.

nobikini18 Us informem que el proper mes de juny de 2018 s’iniciarà l’activitat de “Pilates, tonificació i cardio”, a la gespa del camp de futbol.

.: Per formalitzar la inscripció us podeu adreçar a:
A l’Ajuntament d’Alfarràs.
tecnicesports@ajuntamentalfarras.cat

.: El preu és de 20 €.

.: Horari
- Dilluns, dimecres de 19.20 a 21h

.: Data: del 4 al 22 de juny de 2018

Més informació a l’agenda d’activitats: Operació bikini

Activitat organitzada per la regidoria d’esports de l’Ajuntament d’Alfarràs

Avant Projecte i Estudi de viabilitat econòmica concessió municipal central hidroelèctrica Andaní.

avathidroelectrica
- Avant Projecte CH Alfarras
- Estudi viabilitat_economica concessió municipal_central hidroelèctrica Andaní
- 1_ANNEX_12_1 PLANOLS
- 1_ANNEX_12_2 Informe Aixecament Topogràfic
- 1_ANNEX_12_3 Reportatge Fotogràfic Instal·lacions Actuals
- 1_ANNEX_12_4 Característiques Tècniques Turbines.
- 1_ANNEX_12_5 Característiques Tècniques Elements Elèctrics.pdf

1_ANNEX_12_1_PLANOLS.pdf