Alfarràs ens hem adherit a la campanya Let’S Clean Up Europe – Anem a netejar Europa

Alfarràs ens hem adherit a la campanya Let’S Clean Up Europe

És una acció comuna a tota Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Alfarràs, dins del marc d’aquesta campanya, hem organitzat una sortida i acció de neteja a l’espai natural del Pont Medieval i pel seu voltant per a recollir la brossa per aquest proper dissabte, 12 de maig de 2018

Tothom que vulgui participar com a voluntari (nens, nenes, la família … etc.) en aquesta acció de neteja “Anem a netejar Europa”, pot fer-ho a:
Dia: dissabte 12 de maig de 2018.
Hora: a les 10: 00 h.
Lloc de trobada: Plaça de la bàscula municipal d’Alfarràs.

Vídeo de la campanya

Més informació sobre la campanya a l’Agència de Residus de Catalunya: Agència de Residus de Catalunya