Avui és Sant Sebastià, patró de la Festa Major d’hivern d’Alfarràs. Parc infantil Driver Park

nssebastia2018_1 Avui és Sant Sebastià, patró de la Festa Major d’hivern d’Alfarràs.

nssebastia2018_2 A les 11.30 h, i des de l’església antiga de Sant Pere, s’ha iniciat la tradicional processó en honor al nostre patró, fins a l’església nova, acompanyats de la Banda de Cornetes i Tambors d’Alfarràs.

nssebastia2018_3 Per altra banda, aquest any la relíquia de Sant Sebastià la portaven dos Sebastians, veïns del poble i que han volgut rendir honor al seu propi Sant, juntament amb un regidor de l’Ajuntament i un altre veí del poble.

nssebastia2018_7 La processó també ha estat presidida per l’alcalde d’Alfarràs i la resta de la comitiva d’autoritats locals.

nssebastia2018_5 Mossèn Pedrós i mossèn Màxim han oficiat la missa de Sant Sebastià.

nssebastia2018_8 Un grup d’infants vestits de catalanets, han fet les tradicionals ofrenes (una llança, un ram de flors, la bíblia i una capa) a Sant Sebastià.

nssebastia2018_6 En acabar la missa s’ha pogut passar a adorar la relíquia de Sant Sebastià.

A la sortida de l’església s’ha repartit coca i xocolata per a tothom

Parc infantil Diver Park

infla2018 Un any més la mainada s’ho han passat d’allò més bé amb parck infantil Driver Park, amb els inflables que s’han instal·lat al Poliesportiu Municipal.

infla2018_1 Han saltat per els coixins inflables, s’han deixat anar i també han patinat pels tobogans.

infla2018_2 Han gaudit moltíssim…