Avui s’ha celebrat una missa a Andaní en honor a Sant Nicolau

nandani2017 Amb motiu de la Festa Major d’hivern d’Andaní i en honor al seu patró Sant Nicolau, l’Associació Som d’Andaní, han organitzat una missa i un vermut popular.

nandani2017_2 La missa s’ha celebrat a les 11 h del matí i ha estat conduïda per mossèn Jaume i mossèn Joan. Tots dos han dirigit unes paraules a tots els assistents a la missa, tot dient que “Hem de donar la benvinguda al camí de fer el bé, l’amor i sembrar les bones accions que necessita el nostre poble i la societat. També han destacat l’important que és escoltar als altres, deixar-los parlar i escolar-los.

nandani2017_1 La Missa ha estat acompanyada amb diverses peces musicals interpretades per les veus de la Coral d’Andaní.

nandani2017_6 En acabar la missa, a fora la plaça de l’Església d’Andaní, l’associació SOM d’Andaní, han preparat un vermut popular per a tots els assistents.

nandani2017_5 A l’acte hi era present, l’alcalde i regidors de l’ajuntament d’Alfarràs.

nandani2017_7

nandani2017_4