Ball llarg de Festa Major amb l’orquestra Junior’s i la nit de Festa Jove amb WINTER FEST. FM Alfarràs

ballssebastia18_4 Seguint amb el programa de Festa Major de Sant Sebastià, ahir a la tarda hi va haver ball llarg de tarda amb la magnífica orquestra Junior’s.

ballssebastia18_5 Els assistents no es van poder resistir a deixar de ballar els pasdobles, vals, merengue, swing amb peces de Glen Miller, xa-txa-txa …

ballssebastia18_1 Ampli repertori musical el que van oferir l’orquestra Junior’s amb el ball de festa Major, música en viu i en directe.

ballssebastia18_2A la mitja part del ball es va fer el tradicional brindis en honor al patró on es va repartir un vaset de cava per a tothom.

ballssebastia18_3 Imatge de l’alcalde, Kleber Esteve, regidors de l’Ajuntament i els Sebastians presents en el moment del brindis. En acabar, l’alcalde, Kleber Esteve, va desitjar una molt bona festa major a tothom!

ballssebastia18Després, va continuar la sessió de ball on les ganes de ballar no hi van faltar!

Nit de Festa Jove amb WINTER FEST. FM Alfarràs

ssebastia18jove_5 A la nit es va viure un ambient totalment diferent amb música Techno i música electrònica pel jovent.

ssebastia18jove_1Després, DJs Cristian Andor i Abraham DJ van continuar posant una bona dosi de marxa al públic jove.

ssebastia18jove_4Imatge amb el Marsal Ventura.

ssebastia18jove_3 Poc a poc es va animant la nit, fins ben entrada la matinada.

Fotografies i redacció_ joana arnó