Concurs de cartells “7a Mostra Gastronòmica de truita de riu d’Alfarràs”

mostratruitariuL’Ajuntament d’Alfarràs comunica que es troba oberta la convocatòria per al Concurs de cartells per la “7a Mostra Gastronòmica de truita de riu d’Alfarràs” fins el proper 16 de març del 2018, de dilluns a divendres, de les 10 a les 14 hores, a l’Ajuntament d’Alfarràs.

Tema: El cartell mostrarà peculiaritats de la truita de riu, ja sigui gastronòmicament o dins el seu medi (aigua, riu, etc…), a lliure criteri de l’artista. Es valorarà la informació sobre els valors nutritius i saludables del consum de truita de riu.
Hi constarà almenys el text “7a Mostra Gastronòmica de Truita de Riu d’Alfarràs. Alfarràs, 20, 21 i 22 d’abril de 2018”.

Pot participar tothom qui ho desitgi.

Més informació sobre les bases del concurs a les oficines municipals o a l’agenda d’activitats: Bases concurs cartells mostra truita de riu d’Alfarràs