Convocatòria procés per a la formació d’una borsa de treball de peons per l’Ajuntament d’Alfarràs

web_ebandoL’Ajuntament d’Alfarràs comunica que s’obre una convocatòria del procés per a la formació d’una borsa de treball de peons per l’Ajuntament d’Alfarràs, essent el periode de presentació de sol·licituds des del dia 29 de juliol de 2017 fins al 20è dia natural posterior a la seva publicació al DOGC, i si és inhàbil, el següent dia hàbil.

Podeu consultar les Bases a l’aplicació e-tauler (pàgina web de l’Ajuntament) i al Butlletí Oficial de la Província de Lleida núm. 146, de data 28 de juliol de 2017.

Enllaç de la convocatòria e-tauler: Convocatòria del procés de formació borsa de treball de peons per l’Ajuntament d’Alfarràs