El Camarlenc ja va recollir les cartes a Alfarràs

ncamar2017 L’arribada de Sa Majestat Camarlenc és el moment més esperat pels nens. Cada any li entreguen les seves cartes.

El Camarlenc va iniciar, ahir dijous, la seva ruta per a recollir les cartes dels nens i nenes d’Alfarràs que han escrit a Ses Majestats els Reis d’Orient.

ncamar2017_2L’emissari reial va passejar pels carrers d’Alfarràs fins a arribar a la Sala d’Actes de l’Ajuntament on tots els infants esperaven amb ganes la seva arribada, per entregar-li les seves cartes.

ncamar2017_6 L’Alcalde d’Alfarràs li va donar la benvinguda juntament amb tots els nens, pares, iaios, etc.

ncamar2017_1 El Camarlenc va anar rebent a cada un dels nens, que feien cua, a la Sala d’Actes de l’Ajuntament on va acabar omplint els sacs amb les cartes dels més menuts per a fer-les arribar als Reis Mags d’Orient.

ncamar2017_4 A tots els infants no els hi va faltar un bon grapat de caramels.

ncamar2017_5 Després, es va repartir xocolata i coca per a tothom.

Tot seguit, us deixem un petit resum fotogràfic amb l’arribada del Camarlenc

Fotografies i redacció: joana arnó