El sopar empresarial d’Alfarràs reuneix més d’una vuitantena de comerciants i empresaris del municipi

soparcomerciants2018bis El sopar anual de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Alfarràs neix amb la iniciativa de passar una vetllada tots els associats de forma més relaxada i tranquil•la, fora de l’àmbit laboral i on també cada any es lliura un premi al millor comerç o empresa per part de l’Ajuntament d’Alfarràs.

Aquest any el sopar es va programar a La Sala de Ca la Ferratina hi va comptar a l’assistència de més de 80 empresaris i comerciants.

soparcomerciants2018_1bis Com cada any, després del sopar, un membre de la junta de l’Associació, en aquest cas, l’Esther Mellado, sot-presidenta de l’Associació, va explicatr a tots els assistents les activitats, col•laboracions i donacions que ha dut a terme l’Associació durant el període 2017.

soparcomerciants2018_4 Tot seguit, l’alcalde, Kleber Esteve i el president de l’Associació, Víctor Esteve, van fer acte d’entrega del premi d’una escultura, esculpida per l’escultora d’Alfarràs, Marta Fabra, al comerç i empresa per la seva distinció en la innovació, creativitat, màrqueting, publicitat i presència a les xarxes socials, etc.

soparcomerciants2018_5 Enguany, el premi se l’ha endut Cal Gumer Events amb el món de la restauració. També, aquest any, l’Iván Pascual de cal Gumer Events, ha estat guardonat amb el premi com a millor xocolater d’Espanya.

soparcomerciants2018_2 Després, es va fer una menció especial als tres empresaris i comerciants que s’han jubilat aquest any; Delfín Montanuy, Mª Elena Casals i Dolors Bellostes.

soparcomerciants201810 Amb motiu de la seva jubilació, el President de l’Associació, Víctor Esteve, els hi va entregar una petita placa especial gravada amb elements representatius del poble d’Alfarràs.

soparcomerciants2018_3

Durant la vetllada, els més de 80 assistents van gaudir d’un sopar excel•lent preparat per Cal Gumer Events, amb una carta exquisida carta on no va faltar la innovació i la creativitat.

A la vetllada, no hi va faltar el bon ambient i les ganes de ballar!

Entre els assistents, hi varen ser presents, l’alcalde d’Alfarràs, Kleber Esteve, regidors de l’Ajuntament, l’alcalde d’Ivars de Noguera, l’alcalde d’Algerri, el president de l’associació de Comerciants i empresaris d’Alfarràs, Víctor Esteve i la sot-presidenta, Esther Mellado i
representants de les entitats bancàries, La caixa de Pensions que han col·laborat en diferents actes i activitats solidàries en la recaptació de fons organitzades per l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Alfarràs.

Petit recull fotogràfic de la vetllada.

Fotografies i texte: joana arnó