La 2a Cursa de la Truita d’Alfarràs 2017

ncursatruita2017_3 Avui, 29 d’abril, Alfarràs ha acollit la Segona cursa de la truita dins del marc de les activitats programades a la 6a Mostra de Truita de Riu 2017.

En aquesta edició més d’un centenar de persones s’han inscrit a córrer o caminar pels voltants de l’espai natural del Canal de Pinyana i el Riu Noguera Ribagorçana. Tot i que anava apuntant pluja, el temps encara aguantat.

ncursatruita2017_1 La prova s’ha desenvolupat al voltant de les dues distàncies programades, la de 10 i 5 kilòmetres i les dues han estat puntuables per a la Lliga Ponent. D’entre els participants, uns han escollit córrer els 10k o els 5k, mentre que altres inscrits han preferit fer-la a peu.

ncursatruita2017_4 Famílies senceres amb els seus fills amb els cotxets, s’han bolcat a fer la cursa.

La sortida i arribada s’ha fet davant de l’Ajuntament.

ncursatruita2017_0 S’ha viscut molt bon ambient i ganes de passar-ho bé!.

bossacorredor Una hora abans d’iniciar la cursa s’ha començat a entregar els dorsals i la bossa de corredor per a tots els participants a la cursa.

ncursatruita2017_9Durant els recorreguts hi ha hagut diversos punts d’avituallament.

També hi han estat presents serveis d’ambulància.

En acabar la cursa, s’ha donat líquid i fruita per a recuperar energies.

Tot seguit s’ha donat pas a l’entrega de trofeus de les dues distàncies. Ha fet l’acte d’entrega dels trofeus, el regidor d’esports de l’Ajuntament d’Alfarràs, Antoni Vaca.

Classificació general de 5k dones:

1 Natalia Bernat de RUNNERS BALAGUER
2 Laia Sisquella Sarri d’Esports Truga
3 M Carme Altisent Sanahuja de CE LINYOLA

ncursatruita2017_5

Classificació general de 5k homes:
1 Agustí Codina de RUNNERS BALAUER
2 Marti Sabater de LOGIESPORT-TALLERS ENRIC
3 Josep Ramon Sanahuja Barranc de AA XAFATOLLS

ncursatruita2017_6

Classificació general de 10k dones:
1 Rosa Mari Carulla Argilés de LOGISEPSORT-GUINEU
2 Anna Castro Regol ALFAVENTUR
3 Neus Gili Masagué CANSALLEBRES VALLFOGONA

ncursatruita2017_7

Classificació general de 10k homes:
1 Ramon Carulla Argiles de La Guineu
2 Josep Maria Bergua Muñoz Clos Pons Thai Runners
3 Mario Guiu Sanz de Safa Lleida

ncursatruita2017_8

Gràcies a tots els voluntaris, col·laboradors i entitats (Alfaventur, Iter5, Associació de Mestresses de Casa, Banda de Cornetes, Tambors i Majorets d’Alfarràs, Som d’Andaní, Ràdio Emun, La Diputació i tots els voluntaris de Circuit) que han col·laborat a la 2a Cursa de la Truita. Gràcies a tots els corredors i caminants que han estat partícips d’aquesta edició. Els esperem l’any que ve.

Galeria fotogràfica

(feu click a sobre de la imatge per obrir la galeria)

galeriacursa2017

Redacció i fotografies joana arnó