La 3a Cursa de la Truita d’Alfarràs 2018

n3cursatruita7 Ahir, 21 d’abril Alfarràs va acollir la tercera cursa de la truita dins del marc de les activitats programades a la 4a Mostra de Truita de Riu 2018.

cursartruita_2018_alfarras_joanaarno_1 En aquesta edició s’han inscrit 113 persones a córrer o caminar pels voltants de l’espai natural del Canal de Pinyana i el Riu Noguera Ribagorçana.

n3cursatruita2 La prova s’ha desenvolupat al voltant de les dues distàncies programades, igual que les altres edicions, la de 10 i 5 kilòmetres i les dues han estat puntuables per a la Lliga Ponent.

D’entre els participants, uns han escollit córrer els 10k o els 5k, mentre que altres inscrits han preferit fer-la a peu.

n3cursatruita Famílies senceres amb els seus fills s’han animat per a fer la cursa.

La sortida i arribada s’ha fet davant de l’Ajuntament.

n3cursatruita6 Una hora abans d’iniciar la cursa s’ha començat a entregar els dorsals i la bossa de corredor per a tots els participants a la cursa.

n3cursatruita4 També hi han estat presents serveis d’ambulància.

n3cursatruita5 En acabar la cursa, s’ha donat líquid i fruita per a recuperar energies.

Tot seguit s’ha donat pas a l’entrega de trofeus de les dues distàncies. Ha fet l’acte d’entrega dels trofeus, el regidor d’esports de l’Ajuntament d’Alfarràs, Antoni Vaca.

cursartruita_2018_alfarras_joanaarno_3_5kmfemeni Classificació general de 5k dones:
1-LAURA PALLEJÀ FIGUERAS BIKE TALLER CANNONDALE REUS
2-NATÀLIA BERNAT RUNNER’S BALAGUER
3-MIHAELA ISTOC RURAL RUNNERS TORREFARRERA

cursartruita_2018_alfarras_joanaarno_3_5kmmasculi Classificació general de 5k homes:
1 SERGI NUNES JORDAN RUNNER’S BALAGUER
2 SERGI BERNAUS TOSQUELLA ESPORTS TRUGA
3 MIQUEL FRESNEDA JIMENEZ CN SABADELL

cursartruita_2018_alfarras_joanaarno_3_10kmfemeni Classificació general de 10k dones:
1 Rosa Mari Carulla Argilés de LOGISEPSORT-GUINEU
2 TONI HERMOSO PUA MARATONIANS DEL SEGRE
3 MARIA GARDENYES RUZ INDEPEND.

cursartruita_2018_alfarras_joanaarno_3_10kmmasculii Classificació general de 10k homes:
1 Ramon Carulla Argiles de La Guineu
2 Josep Maria Bergua Muñoz Clos Pons Thai Runners
3 MARIO GOMEZ LOZANO CE SANLÒRIA

Gràcies a tots els voluntaris, col·laboradors i entitats (Alfaventur, Iter5, Associació de Mestresses de Casa, La Diputació i tots els voluntaris de Circuit) que han col·laborat a la 3a Cursa de la Truita. Gràcies a tots els corredors i caminants que han estat partícips d’aquesta edició. Els esperem l’any vinent.

Tot seguit, us deixem un petit recull fotogràfic

Redacció i fotografies: joana arnó