La Festa del Reciclatge a l’Escola Pinyana d’Alfarràs

freciclatge2017_2 Ahir al matí, l’Escola Pinyana d’Alfarràs va celebrar la festa del reciclatge que es va dur a terme al pati de l’Escola en motiu haver estat els guanyadors, entre 36 municipis participants, en la campanya “Reduir, Reutilitzar i Reciclar et fa gran!”, organitzada pel Consell Comarcal del Segrià.

freciclatge2017_1 L’Escola ha col·laborat amb l’Ajuntament en la campanya de sensibilització mediambiental, en relació a la recollida selectiva, engegant el projecte interdisciplinària amb el lema “Preparats, llestos, … reciclem!”. Van treballar durant tot l’any vers a aquest projecte realitzant moltes activitats i treballs, LIDPUD i el dia portes obertes, van estar un dels exemples de les exposicions de tot aquest projecte.

freciclatge2017_2 El pati de l’escola es va omplir de públic, pares, mares, nens que van voler participar en els jocs i activitats que es van preparar relacionades amb el reciclatge.

Es van fabricar jocs com el mikado, bitlles, twister, joc de punteria, memory. També van fabricar moneders fets amb capses de brics i bijuteria, polseres i collarets, fetes amb les tapetes obre-llaunes.
Petita galeria fotogràfica d’alguns dels jocs i activitats que es van fer reciclant… Feu clic a sobre de la imatge per ampliar-la

Representants de l’Agència de residus de Catalunya, van repartir butlletes informatives sobre la recollida selectiva.

freciclatge2017_5 A la festa es va fer el sorteig d’una bicicleta.

freciclatge2017_4 Imatge de la guanyadora.

freciclatge2017_3 A l’acte hi va assistir l’alcalde d’Alfarràs, Kleber Esteve, la Vicepresidenta del Consell Comarcal del Segrià, Rosa Caselles, i regidors de l’Ajuntament on van agrair i felicitar a l’escola Pinyana per la col·laboració i resposta a la demanda, per part de l’Ajuntament, amb els seus projectes en la sensibilització ambiental.

Redacció i fotografia: joana arnó