Mapa i recorregut 2a Cursa de la Truita de 5 km i 10 km

Us informem del recorregut de la 2a Cursa de la Truita de 5 km i 10 km, que es durà a terme aquest proper dissabte 29 d’abril de 2017

Recorregut de la cursa de la truita de 5 km

La ruta serà la següent:
- Sortida de la Plaça Sant Pere (travessem la carretera i seguim per la banqueta del canal).
- Seguint la banqueta del canal, ens desviarem, pel camí assenyalat a la dreta (baixem cap a la Piscifactoria Santa Ana).
- Tornem pel camí paral·lel al riu fins a arribar al pont vell (creuem per sota).
- Seguim direcció cap a l’Escorxador Municipal.
- Pugem pel poble vell, fins a la plaça Sant Pere, continuem fins a l’Ajuntament.
- Fi de la cursa de la Truita

Mapa de la cursa 5km

Feu click a sobre per ampliar la imatge.

Recorregut de la cursa de la truita de 10 km

La ruta serà la següent:
- Seguim direcció cap a l’accés del camí natural.
- Seguirem la ruta del camí natural marcada fins a arribar a l’escola Agrària.
- Pugem pel poble vell, passarem per la plaça Sant Pere fins a arribar de nou a l’Ajuntament d’Alfarràs
- Fi de la cursa de la Truita.

Mapa de la cursa 10 km

Feu click a sobre per ampliar la imatge.

nmapadeukm

Us recordem que us podeu fer les vostres inscripcions a: Inscripcions
Més informació sobre la cursa: Informació de la Cursa

En acabar la cursa, tots els inscrits gaudiran d’una degustació a la Mostra Gastronòmica.

Us animem a participar-hi!!!