Mercadet de l’ Associació de Comercians i empresaris d’Alfarràs, Food-Trucks, Djs i entrega de premis “Fotoriu”

comerciants Durant la tarda, l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Alfarràs, com cada any, va muntar el seu mercadet amb productes i serveis de diverses empreses de l’Associació, amb paradetes al carrer.

djs2018 Al vespre, els Dj Naxx i POCH, van posar una mica de música ambient mentre a la plaça Sant Pere d’Alfarràs amb els restauradors locals, acompanyats de l’Associació de Comerciants.

foodtrucksFood-Trucks plens de tapes fetes amb truita.

foodtrucks1

Lliurament de premis V Concurs fotogràfic “Fotoriu”

A les a les 21 h, a la sala d’actes de l’Ajuntament, l’alcalde, Kleber Esteve, va l’acte d’entrega de premis al cartell i al concurs Fotoriu.

cartellguanyadro18 En primer lloc, es va fer acte d’entrega del premi a la guanyadora del cartell de la 7a Mostra de la Truita de Riu d’Alfarràs. La guardonada va ser l’Anna Rafart Moron, d’Almenar, amb el títol “Fresc”, premi dotat amb 250 €

Tot seguit, es va fer l’entrega de premis del V concurs “FOTORIU”. Els premis van ser per a les tres millors imatges.

Els guardonats d’aquesta edició van ser:
1r premi: Escolástica Osuna Expósito, amb el lema “RESPLANDOR”, premi dotat amb 320 €

(feu clic a sobre de les imatges per ampliar-les)

2n premi: Roser Melgosa Solsona, amb el lema “VISTES DES DEL PONT”, premi dotat amb 170 €

3r premi: Charles Bernis, amb el lema “LA CANYA A PUNT”, premi dotat amb 100 €

Tots els premis, son vals de descompte a bescanviar als comerços de l`Associacoó de Comerciants i Empresaris d’Alfarràs.

L’alcalde Kleber Esteve, va donar l’enhorabona a tots els participants i els va encoratjar a continuar participant en les properes edicions.

redacció i fotografia: joana arnó