Missa en honor al patró d’Andaní , 9è campionat de botifarra i bicicletada

fandani2017_31Seguint amb el programa d’actes de la Festa Major de Sant Llorenç d’Andaní, aquest matí a les 9.15 h s’ha iniciat el primer acte del dia amb una bicicletada popular amb la col·laboració d’Alfaventur.

fandani2017_32 Més d’una vintena de ciclistes s’han concentrat a la plaça d’Andaní per iniciar el recorregut fins al Pantà de Santa Anna.

fandani2017_30 Tot seguit, han anat arribant els participants del 9è campionat de botifarra. Després d’acreditar-se totes les parelles que concursaran, l’Associació Som d’Andaní, ja tenien l’esmorzar de campionat de botifarra a punt per a tots els participants. En acabar, s’ha donat pas a l’inici del 9è campionat de botifarra de Festa Major d’Andaní amb més de 32 participants.

fandani2017_33 A les 12.00 h s’ha celebrat la Missa Solemne en honor a Sant Llorenç, patró d’Andaní. La missa ha estat oficiada per mossèn Joan amb les veus d’alguns components del grup musical Crash!. A la missa també hi ha assistit l’alcalde i regidors de l’Ajuntament d’Alfarràs.

fandani2017_34 En acabar el campionat, s’ha fet l’entrega de premis del 9è CAMPIONAT DE BOTIFARRA Festa Major d’Andaní.

fandani2017_35El regidor de festes, Angel Moreno, i un representant de l’Associació “Som d’Andaní”, José Gómez, han fet l’acte d’entrega dels trofeus als finalistes.

fandani2017_36 Els primers classificats, han estat el Sr.Antonio i el Sr. Arturo.

fandani2017_37 Els segons classificats, han estat el Sr.Àngel i el Sr. Josep.

fandani2017_38Els tercers classificats, han estat el Sr.Joselet i el Sr. David.

fandani2017_39

Redacció i fotografies: joana arnó