Presentació jornades gastronòmiques davant dels mitjans de comunicació de la 6a Mostra Gastronòmica de Truita de riu d’Alfarràs

ngastronomiques_truitariu2017 Ahir, al migdia, al col·legi d’Hoteleria i Turisme de Lleida es va fer l’acte de presentació de les jornades gastronòmiques de la 6a Mostra Gastronòmica de Truita de riu d’Alfarràs amb un Menú degustació davant dels mitjans de comunicació de premsa, televisió i ràdio.

presntacio7_jornades_gastronomiques Imatge de dins de la cuina, mentre els alumnes de l’Escola d’Hoteleria preparàven alguns entrants i plats que es van degustar al menú de presentació.

presntacio6_jornades_gastronomiques La proposta i la presentació del menú gastronòmic ha estat elaborada per alumnes de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida i dirigida pel professor responsable de la cuina de l’escola, Jordi Vidal.

presntacio2_jornades_gastronomiques A la presentació de la jornada gastronòmica, l’alcalde, kleber Esteve, va fer una breu introducció del programa d’enguany i va fer referència de les novetats de la Mostra Gastronòmica, on va destacar; el curs de pesca per alumnes del Col·legi Pinyana, els tallers de cuina creativa i el showcooking amb termomix.

presntacio3_jornades_gastronomiques Al menú degustació d’enguany, el celler Lagravera, va presentar un vi blanc de garnatxa biodinàmic i ecològic elaborat amb llevats naturals

presntacio4_jornades_gastronomiques El celler DALCAMP, va presentar un vi aromàtic on va destacar la importància que tenen els matissos en un vi per a donar un pas de boca agradable.

Imatge dels vins que han maridat el menú degustació.

presntacio9_jornades_gastronomiques

presntacio8_jornades_gastronomiques Imatge de la Directora de l’Escola Pinyana d’Alfarràs, Carme Prades, explicant el programa que es durà a terme amb els alumnes de 5è i 6è, dins del marc de la 6ª Mostra Gastronòmica de Truita de Riu.

presntacio5_jornades_gastronomiques Per acabar, l’alcalde, va transmetre la seva mostra d’agraïment a tots els assistents i empreses col·laboradores en l’acte d’ahir.

Recull fotogràfic del menú degustació i plats elaborats per l’alumnat de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida
Feu clic, a sobre de les imatges per ampliar-les.

Des d’aquí volem felicitar a l’alumnat de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, al professorat i a la direcció, per aquesta presentació, creativitat i professionalitat.

A l’acte de presentació van assistir, l’alcalde, Kleber Esteve, Directora de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, Ana Maria de Madariaga, El Coordinador de relacions externes de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, Gregori Canalies, La Directora de l’Escola Pinyana d’Alfarràs, Carme Prades, La Directora de l’Escola Agrària d’Alfarràs, Rosa Cortés, Celler Dalcamp Somontano, Ramon Dalfó, Celler La Gravera, Sergi Garcia, Cal Gumer Events, Iván Pascual, Xef de La Boscana, Mateu Blanch, President del Col·legi de periodistes de Lleida i crític gastronòmic, Rafa Gimeno, Director del diari La Manyana, Josep Ramon Ribera, Director del Diari el Segre, Santi Costa, Catalunya Radio, Roser Pera, Teleponent, Eudal Salse i Francesc de Dios, Territoris.cat, Jesús Riverola, Punt Avui de Lleida, David Marin, Agència Catalana de Notícies, Oriol Bosch, Ràdio Alfarràs, Margarida Requena, i altres mitjans de comunicació de premsa i ràdio.

Redacció i fotografies: Joana Arnó