Presentació jornades gastronòmiques davant dels mitjans de comunicació de la 7a Mostra Gastronòmica de Truita de riu d’Alfarràs 2018

Presentació jornades gastronòmiques davant dels mitjans de comunicació de la 7a Mostra Gastronòmica de Truita de riu d’Alfarràs.

jornadeshoteleria18_1 Ahir, al migdia, al col·legi d’Hoteleria i Turisme de Lleida es va fer l’acte de presentació de les jornades gastronòmiques de la 7a Mostra Gastronòmica de Truita de riu d’Alfarràs amb un Menú degustació davant dels mitjans de comunicació de premsa, televisió i ràdio.

jornadeshoteleria18_0 La proposta i la presentació del menú gastronòmic ha estat elaborada per alumnes de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida.

jornadeshoteleria18_2 A la presentació de la jornada gastronòmica, l’alcalde, kleber Esteve, va fer la presentació del programa d’enguany i va fer referència de les novetats de la Mostra Gastronòmica, on va destacar; la sortida dels alumnes de l’Escola Pinyana d’Alfarràs al Mercat del Peix de Barcelona, per conèixer el projecte “CREIX AMB EL PEIX”.

jornadeshoteleria18_5 Al menú degustació d’enguany, el celler Lagravera, va presentar un vi blanc de garnatxa amb una mica de sauvignon, un vi biodinàmic i ecològic elaborat amb llevats naturals.

jornadeshoteleria18_4 D’altra banda, el celler DALCAMP, va presentar un vi jove merlot, cabernet i tempranillo i un vi de criança on va destacar els nivells que tenen cada varietat.

jornadeshoteleria18_3 Per finalitzar la jornada, l’alcalde, va transmetre la seva mostra d’agraïment als assistents, autoritats i empreses col·laboradores en l’acte d’ahir.

Recull fotogràfic del menú degustació i plats elaborats per l’alumnat de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida
Feu clic, a sobre de les imatges per ampliar-les.

Des d’aquí volem felicitar a l’alumnat de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, al professorat i a la direcció, per aquesta presentació, creativitat i professionalitat.

A l’acte de presentació van assistir, l’alcalde, Kleber Esteve, el regidor de Medi Ambient, Carlos Gràcia, Directora de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, Ana Maria de Madariaga, El Coordinador de relacions externes de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, Gregori Canalies, La Directora de l’Escola Pinyana d’Alfarràs, Carme Prades, La Directora de l’Escola Agrària d’Alfarràs, Rosa Cortés, Societat de Pescadors Esportius Ribagorçana, Paco Pagano, Celler Dalcamp Somontano, Ramon Dalfó, Celler La Gravera, Sergi Garcia, Bloguera del blog Canela en Rama, Anna Hallado, President del Col·legi de periodistes de Lleida i crític gastronòmic, Rafa Gimeno, Director del diari La Manyana, Jesus Riverola, Director del Diari el Segre, Nuria Roseta, Teleponent,Diari el Segre, Agència Catalana de Notícies, Lleida Televisió, Ràdio Emun, Pili García, Ràdio Alfarràs, Margarida Requena, i altres mitjans de comunicació de premsa i ràdio.

Redacció i fotografies: joana arnó