Taller degustació de truita de riu amb la dietista Mercè Carbonell, presentació de les tapes guanyadores al concurs de cuina i tast solidari de vins “Gra de Sorra”

dietista18 A la tarda, hi va haver el taller degustació de truita de riu, a càrrec de la detista i nutricionista Mercè Carbonell, i la presentació de les tapes guanyadores del concurs de Truita de Riu de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida.

dietista18_1

dietista18_2 Presentació de les tapes guanyadores al concurs de cuina que es va celebrar el passat 12 d’abril al Col·legi d’Hoteleria de Lleida.

dietista18_3 Julen Martínez, amb una Truita fumada amb cremós de patata, va estar el primer plat finalista.

dietista18_4 Eduard Pires, amb Cromatisme de la truita de riu curada, va ser el segon premiat.

Tast Solidari de vins “Gra de Sorra”

Continuant amb el programa, a les 20.15 a la Plaça Sant Pere, hi va haver un tast solidari de vins “Gra de Sorra” dels Cellers La Gravera, Terrer de Pallars i Mas Blanc i Jove a benefici d’AFANOC (Associació de nens contra el càncer).

degustaciogradesorra El tast va estar conduït per en Rafa Gimena, periodista i cronista gastronòmic.

degustaciogradesorra1 En Rafa va presentar 4 varietats de vins (Un petit blanc Saó, un de la Conca de Tremp, un natural de Lagravera i el vi en benefici d’Afanoc) on va explicar l’aroma, fermentació, etc. de cada un dels vins que van degustar els comensals presents a l’acte.

El vi “Gra de Sorra”, encara sense etiquetar, ha estat elaborat pels cellers La Gravera, Terrer de Pallars i Mas Blanc i Jove, on cada un ha aportat un granet de cada una de les seves vinyes.