Fut Evolution Campus d’Estiu Alfarràs 2017 – Obert el termini d’inscripció

nfutevolution Aquest estiu del 17 al 28 de juliol vine a descobrir el veritable valor del futbol al campus d’Estiu d’Alfarràs, amb una formació de qualitat, a càrrec d’entrenadors i monitors qualificats amb experiència en el món del futbol, com a jugadors i entrenadors de nivell I i II .

Instruccions per a poder tramitar les vostres inscripcions:
Termini: abans del 28 de juny.
Descarregar la butlleta i omplir les dades: Descarregar la butlleta d’inscripció
Dipositar la informació a l’oficina de l’Ajuntament amb la fotocòpia de la targeta de segureta social o bé enviar-ho als correus:
sportevolution17@gmail.com
tecnicesports@ajuntamentalfarras.cat

Es faran dos torns distribuits amb les següents dates:
1r. Torn: del 17 al 21 de juliol
2on. Torn: del 24 al 28 de juliol

Edats de participació: de 7 a 15 anys.
Horari previst: de 9 h a 13:30 h.

El Campus Inclou:
- Equipació de joc: 2 samarretes.
- Sessions diàries d’entrenament.
- Piscina.
- Obsequi d’una pilota de futbol per a cada participant .
- Altres Obsequis.

La quota participació:
- 1 torn: 55€
- 2 torn: 100€

Tots els participants tindran l’oportunitat de gaudir d’una formació de qualitat a càrrec d’entrenadors i monitors qualificats i amb experiència en el món del futbol, com a jugadors i entrenadors de nivell I i II

Feliu Grau
t tecnicesports@ajuntamentalfarras.cat
650 941 765 – 973 760 007
A l’agenda d’activitats: Fut Evolution Campus d’Estiu Alfarràs 2017

Pregó: funeral i enterrament

web_ebando Es comunica que demà dissabte dia 27 de maig de 2017, a les 11:00 h del matí, se celebrarà el funeral i enterrament de la senyora Maria Pilar Garcia Calderon a l’església d’Alfarràs. Tanatori d’Alfarràs.

Es busca el propietari, família d’acollida o d’adopció per aquest gos

gooset25052017 Aquesta setmana, s’ha trobat aquest gos a l’Avinguda de Lleida, a l’alçada de la botiga de materials de construcció Miquel Duart. És un mascle d’un any d’edat i es mostra molt afectuós.

Es busca el propietari, família per la seva adopció, o una família d’acollida.

Si voleu un animalet de companyia, podra ser adoptada.

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb el departament de Medi Ambient de l’Ajuntament a: mediambient@ajuntamentalfarras.cat

Ràdio Alfarràs

web_ebandoA causa de problemes tècnics, l’emissió de ràdio Alfarràs, estarà interrompuda temporalment fins nou avís.
Disculpeu les molèsties.

Arriba el 4G a la nostra població

n8004g_bis Us informem sobre l’arribada del 4G a la nostra població.

Les operadores de telefonia mòbil ofereixen el servei de 4G a la banda de 800 MHz, fet que pot provocar algun problema i incompatibilitat amb la TDT. La tecnologia 4G es va començar a implementar al juliol del 2015 i es durà a terme fins al març del 2018, quan ja es trobarà en funcionament per tota Espanya.

Per pal·liar els efectes de la nova implantació i si s’observa problemes en la recepció del senyal de la televisió, les operadores de telefonia i el Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme, han posat en marxa Llega800, entitat encarregada de solucionar, de forma gratuïta, qualsevol afectació.

n8004g

Per a gestionar els serveis que ofereix l’entitat Llega800, s’ha posat a disposició de la ciutadania un telèfon d’atenció gratuït d’assistència:
El telèfon d’assistència gratuït: 900 833 999
Pàgina web: www.llega800.es
Us podeu descarregar el tríptic informatiu: Descarregar el tríptic informatiu 4G

Avís als usuaris per estafes – Institut Català de la Salut

avisestafes Avís als usuaris per estafes que se estan fent en nom del ICS

Els professionals de l’ Institut Català de la Salut NO fan enquestes per telèfon, ni al domicili ni a la porta del CAP. Tampoc venen res.

Si rebeu la trucada o la visita de persones que s’identifiquen com a treballadors de l’ICS per fer-vos una enquesta o oferir-vos algun producte, poseu-ho en coneixement del 112 i del vostre centre de Salut.

Es busca família d’acollida o d’adopció per aquesta gosseta

gososs16052017 Aquesta setmana, s’ha trobat aquest gosseta pel camí del riu, en direcció a Almenar. L’han deixat a una veïna del poble, dins de la seva torre, amb una bossa de menjar. És una femella d’uns 4 mesos i molt afectuosa.

Es busca família per la seva adopció, o una família d’acollida.

Si voleu un animalet de companyia, podra ser adoptada.