Pregó: funeral i enterrament

web_ebando Es comunica que demà dilluns, dia 18 de desembre de 2017, a les 16:00 hores, se celebrarà el funeral i enterrament del senyor Josep Grabalos Cullero (Cal sastre d’Alcampell). Tanatori de l’Avinguda Catalunya, núm. 43 d’Alfarràs.

Cap d’Any Alfarràs

ncapdany2018

Us convidem a tothom celebrar el CAP D’ANY el pròxim 1 de gener del 2018, a partir de les 1:00 h, al Poliesportiu Municipal amb l’actuació de BLANCA ROSS, la DJ que ha aconseguit captivar al públic gràcies al seu talent i carisma. Ross crea sessions de música dirigides a que públic no pari de ballar i passar-ho bé, transmetent sensacions úniques gràcies a la seva forma d’entendre la música electrònica.

També hi haurà les actuacions dels extraordinàris DJ NAXX i ABRAHAM DJ i molta música de la que molts recordem, amb TOP80 DJ!

El preu de l’entrada (Inclou: Cotilló i Ressopó) i és de:
- ANTICIPADA: 10 €
- GUIXETA: 13 €

Podeu adquirir les entrades anticipades (10€) a partir del 20 de desembre als següents punts de venda:
- Pub Desguàs Alfarràs
- Mamma Mia (horari de la botiga)
- Merceria Paquita
- Bar Jessica (Almenar)
- Bar La Rosa (Alguaire)

Més informació de tot el programa a l’agenda d’activitats: Programa CAP D’ANY ALFARRÀS

Organitzat per l’Ajuntament d’Alfarràs.

Us esperem a tothom!!!

Activa’t al Parc de Salut. Imatges i vídeo per Segrià TV

nactivat2017 El passat 15 de novembre es va iniciar Activa’t al Parc de Salut, una iniciativa que la seva finalitat és la de combatre malalties associades a l’edat través de l’exercici i fomentat la salut.

nactivat20172 Aquesta iniciativa arrenca amb l’objectiu de combatre problemes de salut associats amb l’edat fomentant l’exercici físic i la salut entre la gent gran.

Les activitats es realitzen al Parc de la Salut d’Alfarràs on es fan anar les diverses instal·lacions i és realitzen estiraments i altres exercicis. També es fan caminades suaus” rutes saludables” i tallers d’alimentació.

Aquestes activitats es troben organitzades per el Tècnic d’Esports de l’Ajuntament d’Alfarràs amb la Comissió de l’Equip d’Atenció Primària Alfarràs-Almenar i el Pla d’Activitats física Esport i Salut.

Aquest primer calendari ACTIVA’T es durà terme del 15 de novembre fins al 20 de desembre i es troba dirigit a persones de més de 60 anys, tot i que tothom hi és convidat. Aquesta és una activitat gratuïta.

Segrià Tv van visitar el Parc de Salut mentre es feien exercicis i activitats “ACTIVA’T”. Podeu veure el vídeo al següent enllaç:

El Taller de Felicitacions de Nadal d’enguany a la Biblioteca Municipal d’Alfarràs

ntallerfelicitacions2017 A la Biblioteca Municipal ja han començat a preparar el Nadal amb el taller de postals per als infants.

ntallerfelicitacions2017_2 Tot i que encara queda una setmaneta perquè arribi el Nadal, els nens i nenes d’Alfarràs ja han fet la seva postal amb un variat de postals força treballades i creatives.

ntallerfelicitacions2017_1 Entre totes les postals treballades pels nens participants, des de P4 fins a 2n, s’escollirà la més original que es farà servir com a felicitació de l’Ajuntament d’Alfarràs.

Una iniciativa nadalenca on els més menuts deixen anar la imaginació entre retalls, colors, i dibuixos on enllacen elements representatius d’aquestes festes amb espais i llocs d’interès del nostre poble. El taller s’ha dut a terme a la Biblioteca Municipal durant el 5 i 12 de desembre.

Tot seguit, us deixem una petita mostra amb quatre imatges i el concentrats que estàven els més menuts treballant les Postals de Nadal d’enguany!!

Taller de Felicitacions de Nadal

nfelinadal2o17
Continuem amb les activitats que tenim programades per aquest mes de desembre amb el Taller de FELICITACIONS de NADAL a la Biblioteca Municipal d’Alfarràs.

La felicitació més original s’inclourà a la felicitació de Nadal de l’Ajuntament i tindrà un obsequi.

Dimarts, dia 12 (de 17.30 a 19h), de P4 a 2n

Us hi esperem!

Pregó: funeral i enterrament

web_ebando Es comunica que avui dimarts, dia 12 de desembre de 2017, a les 11 del matí, se celebrarà el funeral i enterrament del senyor Antonio Degracia Cuñat. Tanatori d’Alfarràs