Un Xiqui Nadal ple de bons hàbits

xiqui2018_3 Aquest dimecres i dijous passat, s’ha organitzat el XIQUI NADAL al Poliesportiu Municipal, on hi han passat un bon nombre de nens i nenes a passar-hi una bona estona.

Aquest any, hi havia diverses activitats preparades dirigides per monitors de Nereu i pensades per fomentar l’exercici físic i els bons hàbits saludables.

xiqui2018_7 En una zona es trobaven els inflables, on els més menuts no van parar de pujar-hi, saltar i de fer exercici …

xiqui2018_2 Es van organitzar jocs en grup (buscar objectes, globus, etc.), també s’ha practicat el futbol.

xiqui2018_6 Durant el dos dies, també s’han fet treballs manuals on s’han fabricat diversos detallets típics del Nadal (arbrets, postals, renos).

xiqui2018_5

Mentre les infants anaven jugant, en una altra taula, una dietista de Nereu, els ha ensenyat a combinar aliments de temporada “fruita” amb xocolata.

xiqui2018

Tots els nens es van fer la seva brotxeta de fruita saludable per a berenar.
xiqui2018_1

Volem donar les gràcies a tots nens/nenes, pares i mares per la vostra assistència i participació.

El Xiqui Nadal, es troba organitzat per l’Ajuntament d’Alfarràs juntament amb la col·laboració de NEREU, la Diputació de Lleida i Plus Fresc.