V Concurs de fotografia de l’Espai Natural de l’entorn del riu Noguera Ribagorçana a Alfarràs “Foto Riu”

vconcursfotografia L’Ajuntament d’Alfarràs comunica que s’ha obert la convocatòria per participar al V concurs de fotografia de l’espai natural de l’entorn del riu Noguera Ribagorçana a Alfarràs “Foto Riu”, per la qual cosa les obres es podran presentar fins al 6 d’abril de 2018, de dilluns a divendres, de les 10 a les 14 hores a l’Ajuntament d’Alfarràs.

L’objectiu d’aquest concurs és el de destacar fotogràficament els valors d’una de les zones més emblemàtiques i desconegudes que tenim a Alfarràs: el curs del riu Noguera Ribagorçana. Un espai d’aigua, un espai natural amb zones boscoses de ribera, flora i fauna, espai d’esbarjo, pesca i relax.

Podrà participar en aquest concurs tothom que ho desitgi.

Més informació sobre les bases del concurs: Bases del concurs de fotografia

fotografia: joana arnó